راهنمای مشتریان

کیفیت کالاها:

  • کالاهای لوح فشرده (CD/DVD) دارای بسته بندی و هولوگرام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد
  • کلیه کالاها از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار می باشند و قبل از ارسال کنترل کیفیت از هر لحاظ انجام می گیرد
  • توضیحات درج شده در فروشگاه برای کالا دقیقا با نوع کالای ارسالی مطابقت دارد

 

گارانتی و خدمات پس از فروش:

کلیه کالاهای ارائه شده در این فروشگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و مشتری طبق ضوابط زیر از این خدمات استفاده می نماید:

  • چنانچه کالای ارسالی دارای بسته بندی یا هولوگرام وزارت ارشاد نبوده ، یا هولوگرام آن باز نشده است و یا با درخوایت مشتری مغایرت داشته باشد ، مشتری از قبول آن کالا خودداری نموده و آن را توسط آورنده عودت می دهد و رسید مرجوعی و عدم دریافت کالا را امضاء می نماید (یک برگ از رسید باید در اختیار مشتری قرار گیرد). سپس با مسئول فروشگاه تماس گرفته و مراتب را اعلام می نماید تا کالای جایگزین بلافاصله ارسال گردد . مدت زمان ارسال کالای جایگزین حداکثر 3 روز کاری می باشد .
  • چنانچه مشتری تمایلی به دریافت مجدد کالا نداشت ، از طریق ایمیل با اعلام کد سفارش ، شماره رسید مرجوعی و اعلام شماره حساب یا کارت ، درخواست عودت وجه پرداختی خود را می نماید . فروشگاه نیز پس از بررسی و تایید مستندات مبلغ عودتی را به شماره حساب یا کارت اعلام شده واریز می نماید. مدت زمان واریز وجه حداکثر 3 روز کاری می باشد
  • چنانچه مشتری حداکثر تا 7 روز پس از تحویل کالا ، با باز کردن کالا از بسته بندی و استفاده از آن متوجه مشکلی در کالا گردید ، با مسئول فروشگاه تماس گرفته و مشکل را توضیح می دهد . اگر مشکل با توضیحات تلفنی ، حل نشد ، فروشگاه کالای دیگری را برای مشتری ارسال می نماید و مشتری باید کالای معیوب را به آورنده تحویل داده و کالای جدید را دریافت و رسید مربوطه را نیز امضاء نماید. بدیهی است کالایی عودت داده می شود که از لحاظ فیزیکی هیچ گونه آسیبی ندیده باشد و حداکثر تا 7 روز پس از تحویل کالا مرجوع گردد.

 

اعتبار قیمتها:

قیمت کالاهای درج شده در سایت بصورات روزانه بروز رسانی می گردد . همچنین به مبلغ هر یک از کالاها طبق قوانین کشورمان مالیات ارزش افزوده اضافه می گردد . پیش فرض کلیه قیمتها به واحد پول "تومان" درج گردیده است.